Marmara Üniversitesi İletişim Kulübü BRANDWEEK 2018 Etkinliğine Katıldı

MARMARA ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM KULÜBÜ KAPİTAL MEDYA HİZMETLERİ TARAFINDAN 7-8-9 KASIM GÜNLERİ ZORLU PSM’DE GERÇEKLEŞTİRİLEN BRANDWEEK 2018 ETKİNLİĞİNE KATILDI.

Zorlu Performans Sanatları’nda düzenlenen Brandweek 2018, Marmara Üniversitesi İletişim Kulübü Öğrencileri için sektöre dayalı bilgi edinme açısından oldukça verimli geçmesinin yanı sıra etkinliğin ortak alanlarında iletişim ve network kurma fırsatı sağlandı. Reklamcılıktan dijital medyaya, teknolojiden ekonomiye her türlü konuyu ele alan oturumlar düzenlendi. Oturumları kısaca dört başlık altında inceleyebiliriz.

Dijital Medya Ve Teknoloji

Facebook Türkiye moderatörlüğünde gerçekleşen oturumda Facebook’un insanlara topluluk kurma gücünü nasıl verdiği konuşuldu. YGA başkanı Asude Altıntaş Güray, teknasyon kurucu ortağı Burak Sağlık ve oyuncu Ezgi Mola gibi girişimci insanlar Facebook’tan nasıl destek aldıklarını kendi yaşam hikayeleriyle anlattılar.
Türkiye’nin en hızlı büyüyen bilişim şirketlerinden Teknasyon Yazılım sahibi Burak Sağlık, kurulma aşamalarında ne kadar zorluk çektiklerini ve Faceboook’un desteğini anlatırken şu ifadelere yer verdi; “Çok çalıştık fakat şans olmadan başaramadık, Facebook bize bu şansı yakalayacak destek verdi.” Yurt dışına atılım konusunu da ele alan Sağlık, Türkiye’de girişimin çok olduğunu fakat eğitim sisteminin Global bir şirketi yönetecek kabiliyette kişiler yetiştirmediğini ‘’hep yerel kalıyoruz’’ cümlesiyle eleştirdi.
Reklamcılıkta usta isimlerden Serdar Erener, oturumda reklamcılığın püf noktalarından destekleyici videolar ile bahsederken sektördeki deneyimlerini izleyicilerle paylaştı.

Kadınlar Sahnede

Vakıfbank altyapısında yetişen ve sınırları aşan 7 kadın sahnedeydi. “Hayal edilen yerde olmak ve bunu ‘kadın başına’ başarmak dünyanın en büyük gururu” diye konuşan grubun en küçük oyuncusu Vakıfbank’ın voleybola desteklerinin önemini vurguladı. Oyuncu Engin Altan Düzyatan ise “Her başarılı erkeğin arkasında bir kadın vardır, ben aynı anda birden fazla iş yapamazken eşim pek çok şey becerebiliyor, evi kendisi çekip çeviriyor” diyerek kadınların toplumdaki yerinin ne denli önemi olduğunun altını çizdi.

Youtube Pulse

Brandweek’in en çok ilgi gören ve bu yıl ilki düzenlenen oturumu Youtube Pulse’da sosyal medyanın önemi Çağla Şikelin moderatörlüğünde, Kağan Yıldızalp tarafından anlatıldı.
Marka Sahnesi bölümünde Maybelline NewYork, Teknosa ve Garanti Bankası Marka Müdürleri teknolojik değişim ve gelişmelere ayak uydurmak için Youtuberlarla anlaşma yaptıklarını dile getirdiler. Yeni dünyada bireysel tecrübenin önemi ve hedef kitlenin sabrı konuşulan konular arasında yer aldı. Teknosa pazarlama müdürü Serap Balkan “Z kuşağıyla nasıl büyüyeceğimizi öğreniyoruz” diyerek hedef kitleyi önemseyen stratejiler geliştirdiklerini açıkladı.
Ardından son yılların mesleği haline gelen ‘’Youtuber’’lığın nasıl başladığı ilk Youtuber Orkun Işıtmak, Berk Coşkun, Refika Birgül, Doğu Demirkol, Merve Özkaynak ve Aleyna Tilki gibi ünlü isimler tarafından anlatıldı. Kıvanç&Burak’ın illüzyon gösterisi, Doğu Demirkol’un komedisi ve Berk Coşkun’un müzik performansı oturumu oldukça canlı tuttu.

Lovemarks Türkiye’nin En Sevilen Markaları Ödülleri

MediaCat Genel Yayın Yönetmeni Pelin Özkan’ın konuşması ile başlayan Lovemarks ödül töreninde, alanlarında başarılı markalar, Lovemarks kapsamında Türkiye’nin en sevilen markaları seçildiler ve Lovemarks ödüllerine sahip oldular. MediaCat önderliğinde ve Ipsos işbirliğiyle gerçekleştirilen Türkiye’nin Lovemarkları Araştırması’nın sonucundaher biri kendi alanında adını başarılarıyla duyuran ve Türkiye’nin en sevilenleri olarak ödül alan markalar şöyledir; Türk Hava Yolları, Volkswagen, Ziraat bankası, Elidor, Opet, Teknosa, Penti, Lc Waikiki, Nescafe, OMO, Arçelik, Rexona, Karaca, İstikbal, Koçtaş, Erikli, Atasay, Cappy, Garanti Bonuscard, Burger King, Çaykur, Fairy.

HABER: Jale AL
Asiye Topçu
Aleyna Sayan
Aybüke Gürsoy
Mesutcan Korkmaz

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir